Narušení magie ruší kletby seslané na tvoji zemi. Síla až tří náhodných kleteb se sníží na polovinu a je šance, že bude některá zrušena. Každá zasažená kletba má šanci přetrvat tolik procent, kolik je její oslabená síla.
Rasa: všechny
Kněžské svitky
síla odpovídá dvojnásobku produktivity stavby Chrám a bonusu z hrdinů
Vymítání ruší náhodně vybranou kletbu seslanou na tvoji zemi. Síla kletby se sníží na desetinu a je šance, že bude zrušena. Kletba má šanci přetrvat tolik procent, kolik je její oslabená síla.
Rasa: všechny
Přivolávací svitky
síla odpovídá dvojnásobku produktivity stavby Kruh přivolání a bonusu z hrdinů
Vytvoří menší množství náhodné suroviny. Šance na vytvoření základní suroviny (jídlo, dřevo, kamení a železo) je pětkrát větší, než na vytvoření zbraní (kopí, luk, meč, štít a zbroj). Při síle kouzla 200 je to 464-469, 106-107, 88-89, 39, 10, 8, 4, 3 nebo 1.