Šípomet
Šípomet
Představte si luk. Větší luk. Ještě větší luk. To je ono, takový, jaký neudržíte v ruce a proto mu přiděláte kolečka. A když máte tak megalomanský luk, uděláte i obrovské šípy. Takové, co zboří i hradby. Tětiva se nenatahuje ručně, ale rumpálem a pokud je u stroje šikovný střelec, dokáže namířit tak, aby se šíp odrazil od kamení a dolétl tam, kde nepřátelé teprve snídají.
115 Útočná síla
110 Obranná síla
133 Životy
90 Rychlost
Celkem:136,63Celková síla jednotky
Udržování:360Zlato 13Jídlo
Typ:Stroj stroj

Rasa: lidé
Cena:53.000Zlato 2Koně 160Dřevo 5Železo
Potřebuje:Dílny, level 4
Kvalita pořízení?:48% ( 45%)
Kvalita udržování?:41% ( 47%)

Rasa: skřeti
Cena:44.500Zlato 1Koně 150Dřevo 4Železo
Potřebuje:Dílny, level 4
Kvalita pořízení?:66% ( 26%)
Kvalita udržování?:32% ( 71%)
První úderPrvní úder První úder
Jednotka navíc útočí s polovičním zraněním na začátku prvního kola.
Více jednotek s prvním úderem se řadí standardně podle rychlosti.

2× vs. jízda Vs. jízda
V boji proti jízdním jednotkám udělí 2krát více zranění a obdrží 2krát méně zranění.

1,75× vs. zvíře Vs. zvíře
V boji proti zvířecím jednotkám udělí 1,75krát více zranění a obdrží 1,75krát méně zranění.

2,25× vs. draci Vs. draci
V boji proti dračím jednotkám udělí 2,25krát více zranění a obdrží 2,25krát méně zranění.